Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Polityki Insight  |  DDB Warszawa i McCann Poland z nagrodami  |  Menedżer odchodzi z Agory  |  Produkująca seriale firma Telemark ze wzrostem  |  Właściciel dolnośląskiego multipleksu telewizyjnego na minusie  |  Lista "Top Women in Global Cinema"  |  FoodCare wybiera agencję reklamową  |  Sponsoring w Banku Pekao SA  |  Xtreme Fitness Gyms współpracuje  |  Gmina Wisła planuje kampanię  |  Chromatique wspiera Persil  |  Fundacja Legii i Screen Network zaangażowane w kampanię  |  Bunge Polska rusza  |  Netflix we Francji będzie udostępniać kanały TF1  |  "The New York Times" wprowadza subskrypcje dla rodzin i znajomych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 19, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN pokaże "Zabawę w chowanego". Film ma już 5 mln wyświetleń na YouTubie

Film "Zabawa w chowanego" został udostępniony na YouTube w sobotę (screen: YouTube.com/Sekielski)

TVN w czwartek pokaże dokument "Zabawa w chowanego" Marka i Tomasza Sekielskich.

"Premiera telewizyjna już w czwartek, o godz. 21:35 w TVN. Brawa za odwagę. Zachęcam innych do zgłaszania się po darmową licencję" - poinformował na Twitterze Marek Sekielski.

⇒ Przeczytaj też: Nowy film Sekielskich hitem na YouTube, w tym tygodniu trafi do telewizji

W piątek o 22.05 dokument będą mogli obejrzeć również widzowie Canal+ Discovery.

Film "Zabawa w chowanego" został udostępniony na YouTube w sobotę. Dotychczas zanotował 5 mln wyświetleń.

Budżet nowego dokument o pedofilii w Kościele wyniósł 120 tys. zł i został sfinansowany dzięki internetowej zbiórce, a także dzięki wpłatom na konto.

Poprzedni film Sekielskich "Tylko nie mów nikomu" w maju 2019 roku oglądało w TVN średnio 2,22 mln widzów. Na YouTube osiągnął ponad 23 mln odtworzeń.

Galeria: Najlepsze fotografie prasowe 2005-2020

(KOZ, 19.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.