Joanna Zakrzewska head of customer experience w K2 Precise
Joanna Zakrzewska odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację pracy specjalistów w zakresie analiz e-commerce, marketing automation i UX (fot. archiwum prywatne)
Joanna Zakrzewska została head of customer experience w agencji marketingowej K2 Precise (Grupa K2) – to nowo utworzone stanowisko.
Zakrzewska odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację pracy specjalistów w zakresie analiz e-commerce, marketing automation i UX (user experience). Do jej zadań należy też budowanie relacji biznesowych z dostawcami CRM i analityki e-commerce. Raportuje do Mai Biniewicz, chief business officer.
„We współczesnym marketingu online bardzo duże znaczenie odgrywają doświadczenie i emocje, jakie towarzyszą konsumentowi w kontakcie z marką. Firmy z branży e-commerce poszukują partnera, który nie tylko zajmie się akwizycją klientów, ale zadba także o ich utrzymanie i lojalność. W związku z tym poszerzamy naszą ofertę o doradztwo customer experience” – komentuje Maja Biniewicz.
Joanna Zakrzewska przed dołączeniem do K2 Precise była director of customer experience w MZN Property. Wcześniej była m.in. project managerem w Grupie Pracuj i w Alior Banku oraz brand managerem w Zepter International.
(IKO, 15.05.2020)