Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Joanna Zakrzewska head of customer experience w K2 Precise

Joanna Zakrzewska odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację pracy specjalistów w zakresie analiz e-commerce, marketing automation i UX (fot. archiwum prywatne)

Joanna Zakrzewska została head of customer experience w agencji marketingowej K2 Precise (Grupa K2) – to nowo utworzone stanowisko.

Zakrzewska odpowiada za doradztwo strategiczne i koordynację pracy specjalistów w zakresie analiz e-commerce, marketing automation i UX (user experience). Do jej zadań należy też budowanie relacji biznesowych z dostawcami CRM i analityki e-commerce. Raportuje do Mai Biniewicz, chief business officer.

„We współczesnym marketingu online bardzo duże znaczenie odgrywają doświadczenie i emocje, jakie towarzyszą konsumentowi w kontakcie z marką. Firmy z branży e-commerce poszukują partnera, który nie tylko zajmie się akwizycją klientów, ale zadba także o ich utrzymanie i lojalność. W związku z tym poszerzamy naszą ofertę o doradztwo customer experience” – komentuje Maja Biniewicz.

Joanna Zakrzewska przed dołączeniem do K2 Precise była director of customer experience w MZN Property. Wcześniej była m.in. project managerem w Grupie Pracuj i w Alior Banku oraz brand managerem w Zepter International.

(IKO, 15.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.