Michał Cortez w agencji mediowej LVL Up Media
Michał Cortez jest specjalistą od e-commerce (fot. materiały prasowe)
Michał Cortez dołączył do agencji mediowej LVL Up Media (Grupa Loyalty Point) jako e-commerce business partner.
W LVL Up Media Cortez wspiera firmę w zakresie strategii i działań new business. "Jednym ze strategicznych kierunków rozwoju LVL Up Media jest wsparcie klientów w obszarze e-commerce. Mówimy tutaj nie tylko o działaniach mediowych i realizowaniu efektywnych kampanii na pozytywnym ROI, ale także o wsparciu całego procesu sprzedażowego” - informuje Adam Wysocki, CEO LVL Up Media.
Od połowy 2019 roku Michał Cortez prowadzi firmę konsultingową eMC2, zajmującą się działaniami digital i e-commerce, która wspiera firmy i agencje w przetargach, prowadzi szkolenia i warsztaty. Wcześniej Cortez był global e-commerce strategy directorem w BBDO Warszawa (pracował tam od końca 2017 roku do marca 2019 roku). Był także e-commerce directorem Isobar Group Poland i e-commerce ekspertem w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network, a wcześniej szefem strategii e-commerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie w pracy z klientami zdobywał, m.in. współtworząc platformę Answear.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).
Grupa LVL Up wspiera firmy w działaniach e-commerce i w zarządzaniu sprzedażą na marketplace'ach (Allegro, Amazon), wykorzystywaniu danych i w performance marketingu.
(IKO, 14.05.2020)