TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

TVN zainteresowany formatem  |  XTB ruszyła z kompleksowym przetargiem  |  "Pan Mama" z Pawłem Domagałą w TVP 1  |  Gospodarz "Agrobiznesu" w TVP 1 i TVP Info  |  Odejście z Polska Press  |  Netflix z nowymi serialami  |  Do kanału TVC od MWE Networks wróciły lokalne informacje  |  Przyszłość programu Katarzyny Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Operator kablowy Inea podzielił dział marketingu i produktu  |  Nagrody Kulturalne Onetu  |  Ogilvy i Dentsu w drugim etapie  |  Przetarg mediowy Enei  |  VML Poland  |  Nowy zespół ds. relacji z mediami ProfiAuto  |  Odejście z NBC News po 18 latach  |  Ponad 90 dziennikarzy i działaczy społecznych w blisko 20 krajach szpiegowanych na WhatsAppie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Maj 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rekordowa słuchalność RMF FM, wzrost Radia Zet i Tok FM

Do tej pory najwyższą słuchalnością RMF FM było 29,2 proc. (fot. Pixabay.com)

RMF FM w fali luty-kwiecień osiągnął najwyższą słuchalność w historii badania Radio Track, prowadzonego od 2001 roku.

Udział RMF FM w czasie słuchania wyniósł 29,8 proc., wobec 27,3 proc. w analogicznym okresie rok wcześniej. Do tej pory najwyższą słuchalnością rozgłośni było 29,2 proc. w dwóch falach: czerwiec-sierpień 2019 i styczeń-marzec 2020.

Słuchalność rok do roku zwiększyło również Radio Zet - z 11,8 proc. do 13 proc. Udział Programu I Polskiego Radia spadł z 5,8 proc. do 5,3 proc., a Programu III - z 5 proc. do 4,7 proc.

Wśród rozgłośni ponadregionalnych prowadziło Radio Vox FM, które zmniejszyło słuchalność z 3,6 proc. do 3,1 proc. Wyniki poprawiło radio Tok FM - z 2,2 proc. do 2,3 proc. i Muzo FM - z 0,3 proc. do 0,4 proc.

Radio Eska utrzymało najwyższy udział wśród sieci radiowych - 7,2 proc. wobec 7,8 proc. przed rokiem. Słuchalność zwiększyły: Radio Złote Przeboje - z 2,9 proc. do 3 proc. i Radio Plus - z 1,8 proc. do 2,2 proc.

Dane: badanie Radio Track, realizowane przez Kantar.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 13.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.