Wedel zatrudnia kierowników grupy marek
Katarzyna Kowalczyk kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową segmentu lodów, w tym rozwojem nowości i komunikacji (fot. materiały prasowe)
Do zespołu marketingu Wedla dołączyły Marta Łazarczyk i Katarzyna Kowalczyk jako kierowniczki grupy marek.
Marta Łazarczyk ma odpowiadać za rozwój firmy w obszarze szeroko pojętych innowacji, szczególnie w kategorii słodyczy impulsowych. Kompleksowo zarządza działaniami związanymi ze strategią marketingową, badaniami konsumenckimi oraz rozwojem nowych produktów. Doświadczenie zdobywała zarówno w branży spożywczej, jak i kosmetycznej, w takich firmach jak Avon Cosmetics, Perfetti Van Melle Polska czy Bonduelle.
Katarzyna Kowalczyk jest odpowiedzialna m.in. za rozwój obecności Wedla w segmencie lodów. Kieruje obszarami związanymi ze strategią marketingową, w tym rozwojem nowości i komunikacji. Doświadczenie marketingowe zdobywała w takich firmach jak Danone, gdzie zajmowała się innowacjami, markami Activia i Danonki oraz w firmie CEDC International, w której odpowiedzialna była za zarządzanie kategorią wina, w tym marką Carlo Rossi.
(AMS, 13.05.2020)