Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa Empik zwiększyła przychody  |  Agencja UM wygrała przetarg  |  Grupa Zbigniewa Benbenka poprawiła wynik  |  Emitel chce zarezerwować częstotliwości  |  Oglądalność "Sekretów rodziny" w Polsacie  |  Eska TV ma nowego prezentera  |  Polsat Box i Netia włączą kanały  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios  |  Każdy tytuł z segmentu prasy telewizyjnej stracił  |  Felietonista katowickiego "Sportu"  |  Operator Patronite z coraz wyższymi przychodami  |  Mazowsze chce promować  |  Świętokrzyskie szuka agencji  |  Partners of Promotion pomoże wejść marce do Polski  |  Carat przejmuje wart 120 mln dol. budżet Pernod Ricard  |  Dziennikarka skazana zaocznie przez rosyjski sąd na osiem lat więzienia  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Papaya Films z tunelami do dezynfekcji planów zdjęciowych

Papaya Films kupiła sprzęt, który ma pozwolić na zorganizowanie bezpiecznego planu zdjęciowego (fot. Pixabay)

Papaya Films wprowadziła na swoje tradycyjne plany zdjęciowe sprzęt dezynfekcyjny, który ma zapewnić bezpieczeństwo.

Studio zakupiło tunele dezynfekcyjne i zamgławiacze. Sprzęt bazuje na zastosowaniu mgiełki, która dociera nawet do trudno dostępnych miejsc i odkaża powierzchnię skóry, odzież i buty z ponad 90 proc. patogenów w tym z 99,9 proc. wirusa SARS-CoV-2. To pierwszy tego typu sprzęt na polskich planach zdjęciowych.

- W trakcie pandemii, z zachowaniem wszystkich środków ostrożności oraz stosując się do przepisów prawa, zrealizowaliśmy blisko 20 projektów reklamowych - mówi Kacper Sawicki, executive producer Papaya Films. - Część z nich to klasyczne user generated content, część to tak zwane micro shoots, wracamy też na tradycyjne plany zdjęciowe. Zastosowanie tych urządzeń pozwala nam dziś zorganizować plan, który jest odpowiedzialny i bezpieczny - dla ekip produkcyjnych, przedstawicieli agencji, klientów, podwykonawców i współpracowników - dodaje.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 13.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.