Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Filmy nawiązujące do kwarantanny od finalistów Papaya Young Directors

Produkcje dostępne są na Instagramie (fot. materiały prasowe)

Finaliści siódmej edycji konkursu Papaya Young Directors, w którym jesienią zostaną wyłonieni najlepsi reżyserzy reklamowi młodego pokolenia, wyprodukowali filmy nawiązujące do kwarantanny i samoizolacji w czasie pandemii koronawirusa.

W związku z tym, że zaplanowany początkowo na maj finał 7. edycji konkursu Papaya Young Directors został przeniesiony na jesień, a jego uczestnicy nie weszli jeszcze na plany zdjęciowe, w warunkach domowych przygotowali serię filmów, które są interpretacją haseł #staysafe i #stayhome. Produkcje dostępne są na profilu Papaya Young Directors na Instagramie.

Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020

Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Papaya Films. W czasie trwania pandemii koronawirusa organizatorzy PYD stworzyli już cykl edukacyjny Home.Academy i podcasty „Papaya Young Directors Stories”, a w serwisie Papaya.Rocks prowadzony jest cykl minireportaży "Daleko w domu".

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 12.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.