Łukasz Matyla został szefem komunikacji i CRM w Škoda Polska
Od lewej: Łukasz Matyla, Michał Cabaj i Paweł Witek (fot. materiały prasowe)
Łukasz Matyla został kierownikiem ds. komunikacji i CRM w Škoda Polska. Zastąpił Michała Cabaja, który awansował na dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda.
Matyla zajmie się koordynacją prac zespołów komunikacji i CRM. Odpowiada przede wszystkim za zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji Škoda Polska, stymulowanie rozwoju w obszarach komunikacji medialnej i poszukiwanie rozwiązań mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki. Łukasz Matyla związany jest ze Škodą od pięciu lat - dotychczas był kierownikiem ds. digitalizacji.
Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020
Nowym kierownikiem ds. digitalizacji został Paweł Witek, który awansował ze stanowiska specjalisty ds. komunikacji. Odpowiada za rozbudowę i rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki Škoda. Z firmą związany jest od pięciu lat.
(IKO, 12.05.2020)