Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 12, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łukasz Matyla został szefem komunikacji i CRM w Škoda Polska

Od lewej: Łukasz Matyla, Michał Cabaj i Paweł Witek (fot. materiały prasowe)

Łukasz Matyla został kierownikiem ds. komunikacji i CRM w Škoda Polska. Zastąpił Michała Cabaja, który awansował na dyrektora działu rozwoju sieci dealerskiej Škoda. 

Matyla zajmie się koordynacją prac zespołów komunikacji i CRM. Odpowiada przede wszystkim za zapewnienie wykorzystania wszystkich kanałów w komunikacji Škoda Polska, stymulowanie rozwoju w obszarach komunikacji medialnej i poszukiwanie rozwiązań mających na celu zwiększenie skuteczności działań komunikacyjnych marki. Łukasz Matyla związany jest ze Škodą od pięciu lat - dotychczas był kierownikiem ds. digitalizacji.

Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020

Nowym kierownikiem ds. digitalizacji został Paweł Witek, który awansował ze stanowiska specjalisty ds. komunikacji. Odpowiada za rozbudowę i rozwój jednolitego, cyfrowego ekosystemu marki Škoda. Z firmą związany jest od pięciu lat.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 12.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.