"The New York Times" ma już ponad 5 mln subskrybentów
Przez pierwsze trzy miesiące br. wydawnictwo The New York Times Company przyniosło 44,3 mln dol. straty
W pierwszym kwartale br. dziennik "The New York Times" pozyskał 587 tys. kolejnych subskrybentów oferty cyfrowej dziennika.
Nowojorska gazeta poinformowała, że jej płatne produkty cyfrowe mają już łącznie ponad 5 mln subskrybentów. Liczba e-prenumeratorów gazety rośnie, mimo że "NYT" udostępnia bezpłatnie wszystkie treści dotyczące pandemii koronawirusa.
Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020
Przez pierwsze trzy miesiące br. wydawnictwo The New York Times Company przyniosło 44,3 mln dol. straty. Największy wpływ na ten wynik miał spadek (o 7,9 proc. rok do roku) przychodów reklamowych. Wydawca prognozuje, że w kolejnym kwartale spadek wpływów reklamowych może osiągnąć nawet 55 proc.
(LL, 11.05.2020)