Polsat najbardziej wypełniony reklamami spośród głównych telewizji
W zeszłym tygodniu między 6 a 24 bloki reklamowe w Polsacie trwały średnio 10 minut na godzinę (fot. Andrea Piacquadio/Pexels)
W ostatnich tygodniach Polsat emituje więcej reklam na godzinę niż TVN - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez agencję Wavemaker.
W tygodniu 27 kwietnia - 3 maja, w porównaniu z analogicznym tygodniem rok wcześniej, bloki reklamowe w TVP 1 były krótsze o 31 proc., w TVP 2 - o 29 proc., w Polsacie - o 5 proc., a w TVN - o 18 proc.
Zgodnie z przepisami telewizje w Polsce nie mogą emitować więcej niż 12 minut reklam na godzinę. W tygodniu 27 kwietnia - 3 maja w godz. 6-24 bloki reklamowe w Polsacie trwały średnio 10 minut na godzinę, w TVN - ponad 8 minut, a w TVP 1 i TVP 2 - ponad 5 minut. Jeszcze miesiąc wcześniej więcej reklam niż w Polsacie było w TVN.
Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020
Jeżeli nie zostałyby uwzględnione spoty Playera w TVN oraz Ipli i Polkomtelu w Polsacie, czas emisji reklam w tych stacjach byłby krótszy.
(KOZ, 08.05.2020)