W czasie emisji "Motywu" TVN stacją trzeciego wyboru
W głównej roli serialu "Motyw" wystąpiła Małgorzata Kożuchowska (fot. materiały prasowe)
Średnio 953,3 tys. widzów oglądało w TVN serial kryminalny "Motyw", jedną z nowości w wiosennej ramówce stacji.
TVN emitował "Motyw" we wtorki o 21.30, od 3 marca do 5 maja. Najwięcej widzów - 1,27 mln - przyciągnął pierwszy odcinek.
Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020
Pokazując serial, TVN miał średnio 7,05 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (15,79 proc.) i Polsat (8,95 proc.), ale więcej od TVP 1 (4,83 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN był wyższy i wynosił 8,07 proc., jednak w tym przypadku stacja nadal była za TVP 2 (13,98 proc.) i Polsatem (11,87 proc.).
TVN z reklam wokół serialu "Motyw" - według danych cennikowych - zebrał 13,1 mln zł.
W ”Motywie” widzowie w głównych rolach mogli zobaczyć Małgorzatę Kożuchowską, Agnieszkę Grochowską i Michała Czerneckiego. Serial liczył dziesięć odcinków. Produkcja premierowo udostępniona została w grudniu w ofercie subskrypcyjnej serwisu Player.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 07.05.2020)