Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W czasie emisji "Motywu" TVN stacją trzeciego wyboru

W głównej roli serialu "Motyw" wystąpiła Małgorzata Kożuchowska (fot. materiały prasowe)

Średnio 953,3 tys. widzów oglądało w TVN serial kryminalny "Motyw", jedną z nowości w wiosennej ramówce stacji.

TVN emitował "Motyw" we wtorki o 21.30, od 3 marca do 5 maja. Najwięcej widzów - 1,27 mln - przyciągnął pierwszy odcinek.

Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020

Pokazując serial, TVN miał średnio 7,05 proc. udziału w rynku - mniej niż TVP 2 (15,79 proc.) i Polsat (8,95 proc.), ale więcej od TVP 1 (4,83 proc.). W grupie komercyjnej udział TVN był wyższy i wynosił 8,07 proc., jednak w tym przypadku stacja nadal była za TVP 2 (13,98 proc.) i Polsatem (11,87 proc.).

TVN z reklam wokół serialu "Motyw" - według danych cennikowych - zebrał 13,1 mln zł.

W ”Motywie” widzowie w głównych rolach mogli zobaczyć Małgorzatę Kożuchowską, Agnieszkę Grochowską i Michała Czerneckiego. Serial liczył dziesięć odcinków. Produkcja premierowo udostępniona została w grudniu w ofercie subskrypcyjnej serwisu Player.

Dane: Nielsen Audience Measurement.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 07.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.