Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Brand24 zakończyła pierwszy kwartał stratą

Założycielem spółki Brand24 jest Michał Sadowski (screen: YouTube/Michał Sadowski)

Grupa kapitałowa Brand24, dostawca oprogramowania analitycznego do monitorowania treści w internecie, zakończyła pierwszy kwartał 2020 roku stratą 428 tys. zł netto (rok wcześniej w tym samym okresie strata wynosiła 19 tys. zł) – wynika ze skonsolidowanych danych finansowych grupy.

W pierwszym kwartale br. założona przez Michała Sadowskiego spółka Brand24 miała 3,2 mln zł przychodów ze sprzedaży (o 10 proc. mniej niż w pierwszym kwartale 2019 roku). Firma podaje, że mniejsze przychody są wynikiem spadku liczby aktywnych klientów – o 267 klientów, do 3066 (rok do roku) oraz następstw wydarzeń z czwartego kwartału 2019 roku. Spółka Brand24 musiała bowiem wtedy wyłączyć monitoring Facebooka i Instagrama po tym, jak w sierpniu 2019 roku amerykański Business Insider zarzucił firmie, że jej narzędzie do monitorowania internetu zbiera dane z profili na Instagramie z naruszeniem regulaminu tego serwisu. Dopiero w marcu tego roku firma zawarła porozumienie z Facebookiem, dzięki czemu znów monitoruje tę platformę oraz Instagram.

Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020

Skonsolidowany wynik EBITDA w pierwszym półroczu 2020 roku wyniósł 0,3 mln zł (rok wcześniej było to 0,6 mln zł). Firma zamknęła ten kwartał stratą 428 tys. zł netto. Spółka podaje, że w samym marcu 63 proc. przychodów pochodziło od klientów zagranicznych. Podkreśla przy tym, że skupia się obecnie na sprzedaży globalnej, a w jej portfolio są klienci z ponad 120 państw.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 06.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.