Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 06, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

OLX rezygnuje z kampanii promującej nowy logotyp

OLX zadeklarował, że przekaże zaoszczędzone pieniądze na rzecz fundacji Siepomaga.pl (fot. materiały prasowe)

Serwis ogłoszeniowy OLX zmienił identyfikację wizualną, lecz zrezygnował z kampanii promującej ją – w zamian przekaże do 100 tys. zł na walkę z epidemią koronawirusa.

Nowa identyfikacja wizualna obejmuje logotyp (ma nowy kształt i jest jednokolorowy), zmieniony wygląd strony internetowej Olx.pl oraz aplikacji (zmieniono m.in. gamę kolorystyczną). Za przygotowanie nowego brandingu odpowiada Design.studio. 

Zagłosuj na zdjęcie, które otrzyma Nagrodę Internautów w konkursie Grand Press Photo 2020

Wprowadzonych zmian nie wsparto kampanią reklamową w mediach tradycyjnych (zespół marketingu OLX prowadzi jedynie działania marketingowe w internecie). W zamian OLX zadeklarował, że przekaże zaoszczędzone pieniądze na rzecz fundacji Siepomaga.pl, która prowadzi zbiórkę na wsparcie polskiej służby zdrowia w walce z koronawirusem. OLX zapłaci 1 zł za każde udostępnienie postu informującego o tej inicjatywie (maksymalnie będzie to 100 tys. zł).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 06.05.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.