Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio ze spadkiem przychodów

Przychody Agencji Reklamy spadły o 7,4 proc. (fot. Wikimedia Commons/ Adrian Grycuk)

W 2019 roku przychody Polskiego Radia w porównaniu z 2018 rokiem spadły o 6,1 proc., do 316,1 mln zł - wynika ze sprawozdania spółki z wykorzystania środków abonamentowych.

Wpływy Polskiego Radia z abonamentu opłacanego przez słuchaczy wyniosły 159,3 mln zł i były niższe o 14,5 proc. Z rekompensaty spółka otrzymała 60 mln zł, podczas gdy rok wcześniej - 46,5 mln zł (wzrost o 29 proc.). Łącznie wpływy abonamentowe rok do roku spadły o 5,8 proc. i 69,4 proc. przychodów spółki.

Z kolei Agencja Reklamy ze sprzedaży czasu reklamowego i zawieranych umów sponsorskich zebrała 67,2 mln zł, czyli o 7,4 proc. mniej niż rok wcześniej.

Ze sprawozdania Polskiego Radia wynika, że spółka zmniejszyła udział słowa w Programie I - z 59,4 proc. w 2018 roku do 58,6 proc. w 2019 roku, w Programie II - z 32,6 proc. do 31,6 proc., a w Programie III - z 40,3 proc. do 40,1 proc.

(KOZ, 30.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.