Zmiany w zarządzie Brand New Galaxy
Od lewej: Julia Dziurbiejko, Jakub Krawczyk i Michał Glapiński (fot. Przemek Chudkiewicz)
W zarządzie Brand New Galaxy utworzono dwa nowe stanowiska: chief operating officera i chief growth officera. Objęli je odpowiednio: Jakub Krawczyk, obecnie vice president digital & comms i CEO Spacecamp, oraz Michał Glapiński, dotychczas vice president BNG oraz CEO Pathfinder 23 i Synthrone.
Julia Dziurbiejko, dotychczas managing director Pathfinder 23, obejmuje stanowisko CEO Pathfinder 23 oraz Synthrone.
"Ten rok jest dla nas szczególny - zaczynamy trzeci etap budowania wartości Galaktyki, który skupiony będzie na zagwarantowaniu ciągłego, dynamicznego rozwoju i dalszym poszerzaniu naszej oferty. Stąd dwa główne obszary aktywności zarządu BNG: zabezpieczenie optymalnych możliwości rozwoju spółkom wchodzącym aktualnie w skład BNG oraz dołączanie nowych obszarów kompetencyjnych i geograficznych. W efekcie utworzyliśmy w dotychczasowym zarządzie odpowiednio stanowiska: chief operating officer i chief growth officer" – informuje Kacper Kłos, chief executive officer BNG.
"Holistyczny wzrost to jeden z kluczowych tematów, na których koncentrujemy się w Galaktyce. Początkowo miał on charakter rozwoju flagowych spółek platformy BNG. Obecnie BNG położy nacisk na poszerzenie kompetencji oraz dynamiczną ekspansję geograficzną" – dodaje Michał Glapiński, chief growth officer BNG.
Glapińskiego na stanowisku chief executive officera w spółkach Pathfinder 23 oraz Synthrone zastąpiła Julia Dziurbiejko. Dziurbiejko z marketingiem i branżą reklamową związana jest od 2006 roku. Pracowała w Saatchi & Saatchi Poland, a następnie w S&S IS, tworząc międzynarodowe huby specjalizujące się w obsłudze globalnych, regionalnych i lokalnych struktur klientów korporacyjnych. W roli managing directora tworzyła od podstaw struktury Pathfinder 23, rozwijając ponad 200-osobowy zespół. Na nowym stanowisku Dziurbiejko będzie raportować bezpośrednio do Jakuba Krawczyka, COO BNG.
Brand New Galaxy to niezależna platforma integrująca tzw. smart business solutions w obszarze marketingu i technologii. Łącznie w ramach BNG pracuje ponad 350 osób, zatrudnionych w ośmiu podmiotach: Pathfinder 23 (agencja aktywująca marki w obszarze e-commerce), Synthrone (platforma do automatyzacji wdrożeń oraz analityki obecności marek w e-commerce), Spacecamp (agencja digitalowa), Life on Mars (agencja kreatywna cross-channel), 8.54 (dom produkcyjny o specjalizacji digital), Stratosfera (firma konsultingowa marketingu strategicznego), Man on the Moon (agencja konsultingowa w obszarze HR), New Gravity (software house automatyzujący procesy biznesowe). Brand New Galaxy zdobyła tytuł „Sukces Roku” w Panoramie Reklamy 2019, dorocznej autorskiej ocenie rynku reklamowego przeprowadzanej przez redakcję magazynu "Press".
(AMS, 29.04.2020)