TVP 2 w paśmie „Dance, dance, dance” była liderem w grupie komercyjnej
W drugiej edycji programu "Dance, dance, dance" zwyciężył duet Fit Lovers (screen: YouTube.com/Dance dance dance TVP)
Druga edycja programu tanecznego "Dance, dance, dance" przyciągała do TVP 2 średnio 1,35 mln widzów.
Dwójka emitowała program w soboty o 20, od 29 lutego do 25 kwietnia. Podczas pokazywania "Dance, dance, dance" TVP 2 miała średnio 8,96 proc. udziału w rynku, co zapewniło antenie pozycję wicelidera w tym paśmie. Udział TVP 1 wynosił 10,16 proc., TVN - 7,24 proc., a Polsatu - 6,92 proc. W grupie komercyjnej Dwójka była liderem. Z udziałem na poziomie 9,50 proc. wyprzedziła TVN (9,44 proc.).
TVP 2 z reklam wokół programu „Dance, dance, dance” zebrała - według danych cennikowych - 9,02 mln zł.
Pierwszą edycję "Dance, dance, dance" wiosną 2019 roku oglądało w TVP 2 średnio 1,88 mln widzów, a Dwójka była liderem w tym paśmie, zdobywając 12,96 proc. udziału w rynku. TVP 2 początkowo planowała emisję drugiej edycji przez osiem tygodni, finał miał się odbyć 18 kwietnia. Z powodu zagrożenia koronawirusem wstrzymana została produkcja kolejnych odcinków, a te już nagrane zostały podzielone, żeby zapewnić dłużej emisję. Finał programu również miał zmienioną formułę - przypomniano wybrane występy finalistów, a widzowie w głosowaniu wskazali najlepszą parę. Zwyciężył duet Fit Lovers.
W programie "Dance, dance, dance" znane osoby odtwarzały choreografie z teledysków. Ich występy oceniali: aktorka Anna Mucha, tancerka Ida Nowakowska oraz projektant mody i tancerz Robert Kupisz. "Dance, dance, dance" prowadzili Tamara Gonzalez Perea i Tomasz Kammel.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(PAZ, 28.04.2020)