Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Pudło w Newonce.media

Agnieszka Pudło kieruje nowo utworzonym działem brand & business development (fot. Oskar Szdzuij/materiały prasowe)

Agnieszka Pudło została brand & business development directorem grupy Newonce.media.

W Newonce.media Agnieszka Pudło kieruje nowo utworzonym działem brand & business development, który zajmuje się weryfikacją modelu biznesowego firmy oraz wdrażaniem i rozwojem projektów poszerzających portfolio grupy Newonce.media. Nowo wybrana dyrektor odpowiada również za budowanie relacji ze strategicznymi partnerami firmy.

Dotychczas Agnieszka Pudło była brand activation managerem marki odzieżowej H&M, z którą związana była od 2015 roku (odpowiadała za ATL, BTL i projekty niestandardowe H&M). Wcześniej pracowała dla takich marek, jak River Island, Aldo, New Look, Gap, Esprit.

Newonce.media jest grupą mediową, w ramach której działają Newonce.sport, Newonce.radio, drukowany magazyn „Newonce.paper” i stacjonarny Newonce.bar.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(IKO, 27.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.