„Zwierciadło” w lutym z największym wzrostem sprzedaży
„Zwierciadło”, „Glamour” oraz „Wysokie Obcasy Extra” poprawiły sprzedaż w lutym
Spośród miesięczników luksusowych sprzedaż w lutym 2020 roku poprawiły „Zwierciadło” (Zwierciadło), „Glamour” (Burda Media Polska) oraz „Wysokie Obcasy Extra” (Agora). Największy spadek zanotował magazyn „Twój Styl” (Wydawnictwo Bauer) - lider zestawienia.
Sprzedaż ogółem „Twojego Stylu” w lutym wyniosła 93 944 egz. (spadek o 24,53 proc. względem lutego 2019 roku). Kolejne miejsca w zestawieniu zajęły miesięczniki: „Zwierciadło” - 74 584 egz. (wzrost o 13,93 proc.), „Wysokie Obcasy Extra” - 59 404 egz. (wzrost o 1,7 proc.), „Avanti” (Agora) - 53 117 egz. (spadek o 4,37 proc.), „Pani” (Wydawnictwo Bauer) - 39 289 egz. (spadek o 16,1 proc.), „Uroda Życia” (Edipresse Polska) - 33 741 egz. (spadek o 16,53 proc.), „Elle” (Burda Media Polska) - 28 778 egz. (spadek o 18,61 proc.), „Glamour” - 20 799 egz. (wzrost o 8,16 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 23.04.2020)