Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Patricjus Ziecik został dyrektorem marketingu w Henkel Polska

Z firmą Henkel Patricjus Ziecik związany jest od 2011 roku (fot. materiały prasowe)

Patricjus Ziecik został dyrektorem marketingu w dziale laundry & home care w polskim oddziale firmy Henkel. Jest to awans w strukturach grupy.

Na nowym stanowisku Ziecik zarządza kilkunastoosobowym zespołem. Odpowiada za tworzenie strategii marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Do jego obowiązków należy też planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu.

Z firmą Henkel Ziecik związany jest od 2011 roku (zaczynał jako brand manager w Henkel Polska). Następnie przez prawie trzy lata był CEE regional brand & digital managerem firmy w Wiedniu. W 2013 roku został key account & e-commerce managerem Henkel Polska, a następnie awansował na head of sales key account management group. Przed ostatnie dwa lata Ziecik był global senior net revenue managerem w centrali Henkela w Düsseldorfie. Karierę zawodową rozpoczynał w agencjach St. Stephens i Havas w Austrii oraz w firmie Mars w Niemczech.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(IKO, 23.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.