Patricjus Ziecik został dyrektorem marketingu w Henkel Polska
Z firmą Henkel Patricjus Ziecik związany jest od 2011 roku (fot. materiały prasowe)
Patricjus Ziecik został dyrektorem marketingu w dziale laundry & home care w polskim oddziale firmy Henkel. Jest to awans w strukturach grupy.
Na nowym stanowisku Ziecik zarządza kilkunastoosobowym zespołem. Odpowiada za tworzenie strategii marketingowej marek środków do prania i czystości firmy Henkel. Do jego obowiązków należy też planowanie i realizacja budżetu marketingowego oraz poszukiwanie nowych kierunków rozwoju biznesu.
Z firmą Henkel Ziecik związany jest od 2011 roku (zaczynał jako brand manager w Henkel Polska). Następnie przez prawie trzy lata był CEE regional brand & digital managerem firmy w Wiedniu. W 2013 roku został key account & e-commerce managerem Henkel Polska, a następnie awansował na head of sales key account management group. Przed ostatnie dwa lata Ziecik był global senior net revenue managerem w centrali Henkela w Düsseldorfie. Karierę zawodową rozpoczynał w agencjach St. Stephens i Havas w Austrii oraz w firmie Mars w Niemczech.
(IKO, 23.04.2020)