"Tele Tydzień" i „TV 14” w lutym z najmniejszym spadkiem wśród tv guide’ów

"TV 14" zanotował najmniejszy spadek wśród dwutygodników, a "Tele Tydzień" wśród tygodników telewizyjnych
"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) to najchętniej kupowane pismo w segmencie tv guide’ów. W lutym wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży.
Średnia sprzedaż ogółem "Tele Tygodnia" w lutym wyniosła 624 448 egz. (spadek o 6,42 proc.). Dalej wśród tygodników były „To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) - 243 891 egz. (spadek o 7,39 proc.), „Magazyn Telewizyjny Kurier TV” (Wydawnictwo Bauer) - 101 852 egz. (spadek o 10,39 proc.), „Program TV” (Press-Media) - 58 544 egz. (spadek o 10,3 proc.).
Wśród dwutygodników liderem był „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) - 255 755 egz. (spadek o 9,6 proc.). Dalej były: „TV 14” (Wydawnictwo Bauer) - 172 137 egz. (spadek o 6,45 proc.), „Super TV” (Wydawnictwo Bauer) - 82 567 egz. (spadek o 11,67 proc.), „Ekran TV” (Wydawnictwo Prasowe Super Nowości) - 28 598 egz. (spadek o 13,18 proc.).
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 22.04.2020)
