Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie miasta promują się we wspólnej akcji #CityWillWait

Akcję zainicjowała Gdańska Organizacja Turystyczna (fot. materiały prasowe)

Organizacje turystyczne z Gdańska, Warszawy, Poznania i Łodzi promują swoje miasta w ramach wspólnej akcji #CityWillWait.

Celem akcji #CityWillWait jest przeciwstawianie się negatywnym skutkom kryzysu wywołanego pandemią koronawirusa. Jednym z przedsięwzięć jest wspólna kampania miast, realizowana w mediach społecznościowych i w serwisach internetowych organizacji turystycznych oraz podmiotów członkowskich organizacji. Miasta prowadzą działania mające podtrzymać zainteresowanie podróżami do Gdańska, Łodzi, Poznania i Warszawy po zniesieniu ograniczeń w przemieszczaniu się.

Akcję zainicjowała Gdańska Organizacja Turystyczna. „Chcemy, aby goście chętnie nas odwiedzali, ale dopiero wówczas, kiedy obecna sytuacja się uspokoi i wszyscy znów będziemy bezpieczni. Gdańsk może poczekać jeszcze trochę na turystów. W końcu ma ponad 1000 lat” - mówi Łukasz Wysocki, prezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Akcja ma otwartą formułę - działania mogą zostać poszerzone o kolejne polskie miasta. Organizatorzy podają, że dołącza do niej Lublin, a współudział zadeklarował także Toruń.

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(IKO, 22.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.