Widownia show "Hotel Paradise" dochodziła do miliona widzów

"Hotel Paradise" prowadziła modelka Karolina El Dursi (fot. materiały prasowe)
Średnio 703,5 tys. widzów oglądało w TVN Siedem randkowy reality show "Hotel Paradise". Program notował wyniki powyżej średniej kanału.
Siódemka pokazywała program w dni powszednie o 20, od 24 lutego do 17 kwietnia. Najwięcej widzów - 1,04 mln - zgromadził finał reality show.
TVN Siedem, emitując "Hotel Paradise", miał średnio 4,5 proc. udziału w rynku - mniej od TV 4 (8,02 proc.), ale więcej niż TV Puls (3,81 proc.) i TTV (1,83 proc.). W grupie komercyjnej kanał osiągnął 7,72 proc., wyprzedzając TV 4 (6,24 proc.), TV Puls (4,17 proc.) i TTV (2,32 proc.). Dla porównania w marcu średni dobowy udział TVN Siedem wyniósł 3,57 proc., a w grupie komercyjnej - 4,57 proc.
TVN Siedem z reklam wyemitowanych przy reality show - według danych cennikowych - zebrał 13,8 mln zł.
Od 20 kwietnia miał być pokazywany drugi sezon "Hotelu Paradise". Z powodu pandemii koronawirusa nadawca wstrzymał jednak nagranie tej produkcji. Reality show prowadziła modelka Karolina El Dursi. Polską wersję, którą wygrali Chris i Marietta, wyprodukowała firma Golden Media Polska.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 21.04.2020)
