Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Ogólnopolskie media korzystają z tekstów lokalnych tygodników – i nie podają źródła  |  VeloBank wybrał  |  Dyrektor biura reklamy Grupy Eurozet  |  Audioseriale coraz popularniejsze  |  Agencja fotograficzna East News zmniejszyła przychody  |  Współzałożycielka ATM Grupy powołana  |  Spółka producencka Ewy Wachowicz  |  Platforma Canal+ dołączy kanały  |  Premiery seriali "Przesmyk" i "Lady Love" w Max  |  Interia i Polsat partnerami PKOl  |  GoldenSubmarine wygrała przetarg  |  Polska Organizacja Turystyczna wyda  |  Lorenz promuje nową markę  |  LinkedIn z tytułu ugody za błędne wyniki reklam zapłaci ponad 6 mln dol.  |  Inwestor Paramount blokuje w sądzie fuzję ze Skydance Media  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dariusz Staniak będzie dyrektorem muzycznym Chillizet

Dariusz Staniak pracował już w Eurozecie w latach 2008-2017 (fot. materiały prasowe)

Dariusz Staniak po trzech latach przerwy wraca do Chillizet. Od maja będzie dyrektorem muzycznym rozgłośni. Przejmie obowiązki Urszuli Prussak, którą w zeszłym tygodniu zwolniono.

Jak podano w komunikacie, Staniak będzie odpowiedzialny "za nowe muzyczne brzmienie rozgłośni". Eurozet rozstał się z nim w maju 2017 roku, kiedy na stanowisku redaktora naczelnego Chillizet zastąpiła go Iwona Kostka-Kwiatkowska - na początku roku musiała odejść z radia.

Dariusz Staniak pracował w Eurozecie w latach 2008-2017. Był szefem muzycznym i p.o. dyrektorem programowym Planety FM. Następnie kierował internetowym radiem Planeta.fm. W 2015 roku przeszedł do Chillizet, gdzie objął stanowisko dyrektora programowego i muzycznego, a następnie redaktora naczelnego.

Chillizet ma częstotliwości w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Wejherowie i na Helu. W pierwszym kwartale rozgłośnia miała 0,2 proc. udziału w czasie słuchania (badanie Radio Track, realizowane przez Kantar).

Galeria: World Press Photo 2020 - laureaci

(KOZ, 20.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.