Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix jest wart prawie 200 mld dol.

Netflix znajduje się gronie tzw. akcji Faang z Wall Street (fot. materiały prasowe)

Akcje Netflixa na Wall Street wzrosły o 5 proc., do rekordowego poziomu 448 dol. Wartość rynkowa amerykańskiego giganta streamingowego osiągnęła 196 mld dol.

Netflix stał się cenniejszą firmą niż amerykański gigant naftowy ExxonMobil, dzięki zwiększonemu popytowi na oglądanie filmów i telewizji w trakcie epidemii koronawirusa. Według niedawnych, jeszcze nie zaktualizowanych notowań liczba subskrybentów wynosi 167 mln. Koniunktura przyniosła zyski większości dużych serwisów. Amazon Prime Video ma obecnie 118 mln subskrybentów. Disney+ po niedawnym debiucie w krajach Europy Zachodniej prawie dwukrotnie powiększył publiczność - do 50 mln. 

Netflix znajduje się gronie tzw. akcji Faang z Wall Street, najpopularniejszych i najlepiej działających amerykańskich firm technologicznych. Grupa obejmuje także Facebook, Amazon, Apple i Google. Tymczasem akcje ExxonMobil i innych gigantów naftowych spadły, ponieważ popyt zszedł do najniższego poziomu od 25 lat.

Galeria: Seriale w kwietniu: premiery i kontynuacje

(MAC, 20.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.