Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 18, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Locomotiva zaadaptowała kampanię Audi

Agencja reklamowa Locomotiva przystosowała na potrzeby polskiego rynku międzynarodową kampanię outdoorową samochodu Audi TT.

Trwająca przez cały wrzesień akcja pod hasłem ”Nowe Audi TT. Czysta energia” odbywa się na nośnikach reklamy zewnętrznej w całym kraju. Wykorzystano w niej tablice w czterech formatach, m.in. 12 x 4 m. Media zaplanował i kupił Media Concept.

(TW, 18.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.