Bank BNP Paribas na dłużej z Feeders Agency

Nowa umowa Feeders Agency i Banku BNP Paribas została podpisana bez przetargu (fot. materiały prasowe)
Po roku współpracy Bank BNP Paribas zdecydował się na przedłużenie umowy z Feeders Agency.
Feeders Agency obsługuje Bank BNP Paribas od kwietnia 2019 roku - poprzednia umowa wygasła, a nowa została podpisana bez przetargu. Feeders Agency obsługuje bank w mediach społecznościowych i odpowiada za akcje niestandardowe (m.in. najdłuższy bieg charytatywny “Podaj Zmianę” i kampania "Bank Bez Barier").
“Współpracujemy już od ponad roku i przez ten czas udało nam się kompletnie zmienić wizerunek Banku BNP Paribas w mediach społecznościowych. Bieżąca, codzienna komunikacja oraz współpraca projektowa są najlepszym dowodem i potwierdzeniem, że dokonaliśmy najlepszego wyboru” - komentuje Izabela Tworzydło, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej w Banku BNP Paribas.
(AMS, 17.04.2020)
