Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  Kompleksowy rebranding marki Lajkonik  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  Kompleksowy rebranding marki Lajkonik  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe spółki zrzeszającej youtuberów  |  Plany nowego naczelnego "Dziennika Gazety Prawnej"  |  UKE opóźnia konkurs na operatora MUX 5  |  Dentsu ma nowy kontrakt  |  TVN Style sięga po program z oferty TTV  |  Liczba klientów usług telewizyjnych Orange Polska  |  Telewizja Biznesowa na starcie miała stratę  |  Operator kablowy Promax  |  Dwa stare numery "Barbie Movies" w jednym pakiecie  |  Starship wygrała  |  Volkswagen Bank wybiera  |  Ministerstwo Finansów planuje przetarg  |  Agencja Big Picture  |  Rosną przychody Digital Network  |  Webtalk ma platformę  |  Kompleksowy rebranding marki Lajkonik  |  OpenAI wygrywa sprawę o znak towarowy  |  BBC ujawnia, ile ugód zawarto z byłymi pracownikami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Publicis Groupe stworzyła inkubator pomysłów na pomoc w czasie pandemii

Michał Wilczyński, digital investment manager, i Ewa Zakrzewska, innovation and curiosity leader w Publicis Groupe Polska, przekazują maseczki do CZD (fot. materiały prasowe)

Publicis Groupe Polska stworzyła Publicis Groupe Pomaga, wewnętrzną inicjatywę, której celem jest zbieranie, rozwijanie i wdrażanie pomysłów na pomoc potrzebującym w czasie pandemii koronawirusa.

Dzięki Publicis Groupe Pomaga zrealizowane zostały już takie projekty, jak dostarczenie kilkuset osłon na twarz dla medyków z pięciu szpitali w Warszawie. W kolejnych etapach planowane jest też wykorzystanie kompetencji commerce grupy, które mają pomóc mikroprzedsiębiorcom w rozwoju sprzedaży online. Agencje Publicis Groupe aktywnie wspierają swoich klientów w rozwijaniu działań odpowiedzialności społecznej, szukając odbiorców, fundacji i zasobów do realizacji programów pomocowych.

Publicis Groupe Pomaga to także platforma, w której pracownicy wymieniają się poradami, jak efektywnie pracować w domu i godzić to z opieką nad dziećmi i z innymi obowiązkami domowymi.

Publicis Groupe Pomaga tworzą pracownicy wszystkich agencji i departamentów Publicis Groupe w Polsce, którzy chcą angażować się w pomaganie. W projekcie aktywnie uczestniczy ponad 150 osób.

(AMS, 16.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.