Publicis Groupe stworzyła inkubator pomysłów na pomoc w czasie pandemii
Michał Wilczyński, digital investment manager, i Ewa Zakrzewska, innovation and curiosity leader w Publicis Groupe Polska, przekazują maseczki do CZD (fot. materiały prasowe)
Publicis Groupe Polska stworzyła Publicis Groupe Pomaga, wewnętrzną inicjatywę, której celem jest zbieranie, rozwijanie i wdrażanie pomysłów na pomoc potrzebującym w czasie pandemii koronawirusa.
Dzięki Publicis Groupe Pomaga zrealizowane zostały już takie projekty, jak dostarczenie kilkuset osłon na twarz dla medyków z pięciu szpitali w Warszawie. W kolejnych etapach planowane jest też wykorzystanie kompetencji commerce grupy, które mają pomóc mikroprzedsiębiorcom w rozwoju sprzedaży online. Agencje Publicis Groupe aktywnie wspierają swoich klientów w rozwijaniu działań odpowiedzialności społecznej, szukając odbiorców, fundacji i zasobów do realizacji programów pomocowych.
Publicis Groupe Pomaga to także platforma, w której pracownicy wymieniają się poradami, jak efektywnie pracować w domu i godzić to z opieką nad dziećmi i z innymi obowiązkami domowymi.
Publicis Groupe Pomaga tworzą pracownicy wszystkich agencji i departamentów Publicis Groupe w Polsce, którzy chcą angażować się w pomaganie. W projekcie aktywnie uczestniczy ponad 150 osób.
(AMS, 16.04.2020)