Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 15, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio nie rozważa obniżek wynagrodzeń ani zwolnień

Prezes Polskiego Radia napisała do pracowników, że zarząd "dokłada wszelkich starań, by zapewnić ciągłość obecnego poziomu zatrudnienia i wynagrodzeń" (fot. Polskie Radio)

Nie będzie zwolnień ani obniżki wynagrodzeń - zapewniła pracowników Polskiego Radia prezes Agnieszka Kamińska.

"Jak zapewne wiecie, niektóre koncerny medialne w związku z pandemią zapowiadają redukcje zatrudnienia lub obniżkę wynagrodzeń. Wiem, że to może budzić niepokój także i o naszą radiową sytuację. Pragnę Was uspokoić i zapewnić, że Zarząd Polskiego Radia nie rozważa takich rozwiązań i dokłada wszelkich starań, by zapewnić ciągłość obecnego poziomu zatrudnienia i wynagrodzeń" - napisała w mailu do pracowników prezes radia Agnieszka Kamińska.

Dodała, że Polskie Radio, podobnie jak inne spółki, jest uzależnione od sytuacji ekonomicznej, ale zapewniła, że będzie robiła wszystko, żeby "negatywne skutki nie odbiły się na pracownikach i współpracownikach".

Polskie Radio w ramach rekompensaty z tytułu utraconych wpływów abonamentowych ma otrzymać w tym roku 119,2 mln zł.

W 2018 roku Polskie Radio miało 336 mln zł przychodów i 15,3 mln zł zysku netto. Po trzech kwartałach 2019 roku spółka miała 21,3 mln zł zysku.

(KOZ, 15.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.