"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 14, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyny Burdy można zamawiać z jedzeniem w aplikacji Wolt

W aplikacji można zamówić magazyny: „Elle”, „Elle Man”, „Elle Deco”, „National Geographic”, „National Geographic Traveler”, „Glamour” i „Gala” (fot. materiały prasowe)

Wydawnictwo Burda Media Polska wprowadziło możliwość dostawy swoich tytułów w partnerstwie z aplikacją do zamawiania jedzenia Wolt. Na razie usługa dostępna jest w kilku restauracjach w Warszawie.

W aplikacji można zamówić magazyny: „Elle”, „Elle Man”, „Elle Deco”, „National Geographic”, „National Geographic Traveler”, „Glamour” i „Gala”. Usługa dotyczy warszawskich restauracji: MOD, Reginabar, Nadwiślański Świt, Youmiko Vegan Sushi, Komu Komu, Wozownia, Shuk i Mezze. Wydawnictwo zapowiada, że oferta partnerów gastronomicznych będzie powiększana.

- Koncept, który testujemy z Wolt, jest nie tylko odpowiedzią na ograniczenia związane z aktualną sytuacją. Od dłuższego czasu obserwujemy zmiany przyzwyczajeń zakupowych i poszukiwanie przez użytkowników wygodnych rozwiązań, dzięki którym mogą mieć więcej czasu dla siebie – mówi Justyna Dziegieć, chief digital officer Burda Media Polska.

- Wszystkie inicjatywy w celu poszukiwania alternatywnego kanału dotarcia są bardzo cenne, biznes walczy – mówi Ewa Redel-Bydłowska, doradca zarządu spółki Fitatu ds. rozwoju, która przez 24 lata pracowała w Edipresse Polska (była m.in. członkiem zarządu). Dodaje jednak, że nie wierzy w masowy charakter tego typu działań. - To jest dodatkowa usługa, przypuszczam, że kilka procent zamawiających w Wolcie będzie zainteresowanych prasą. Takie inicjatywy mają szanse zostać na stałe, jeśli mają sens dla obydwu stron: wydawcy i partnera. Jeżeli skala będzie dostatecznie duża, może wystąpić cross-promocja, reklama usług Wolta w magazynach i stronach internetowych Burdy. Ale jeżeli będą to ilości bardziej symboliczno-prestiżowe (ważne teraz, bo każde dotarcie na razie jest ważne), strony mogą dojść do wniosku, że nie ma to docelowo sensu, bo jest to wysiłek, trzeba te tytuły dostarczyć – zaznacza.

Usługi aplikacji Wolt dostępne są w Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Wrocławiu i Katowicach.

(JSX, 14.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.