Właściciel marki Crunchips rozpoczął współpracę z Kanałem Sportowym
Kanał Sportowy ma już ponad 200 tysięcy subskrypcji (screen: YouTube/Kanał Sportowy)
Koncern Lorenz Bahlsen Snack World, właściciel marki Crunchips, nawiązał współpracę z twórcami Kanału Sportowego - Michałem Polem, Tomaszem Smokowskim i Krzysztofem Stanowskim.
Za pomysł kreatywny rozpoczętej właśnie kampanii, zakup i planowanie mediów, a także lokowanie produktów odpowiada Spark Foundry, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe Polska.
W pierwszym etapie kampanii Michał Pol zaprosił odbiorców do konkursu. Uczestnicy mogą zgłosić własną legendarną paczkę, czyli skład najlepszej, ale nieoczywistej drużyny piłkarskiej wszech czasów. Zwycięzca otrzyma 350 paczek chipsów. Kolejni twórcy Kanału Sportowego, Tomasz Smokowski i Krzysztof Stanowski, mają do kampanii dołączyć później.
Kanał Sportowy powstał na początku 2020 roku i ma już ponad 200 tysięcy subskrypcji.
(KCZ, 08.04.2020)