Elżbieta Romanowska w kampanii Link4
Spoty w reżyserii Pawła Łukomskiego wyprodukował dom produkcyjny F25 (screen: YouTube.com/Link4)
Aktorka teatralna i telewizyjna Elżbieta Romanowska wystąpiła w kampanii digitalowej firmy ubezpieczeniowej Link4.
Romanowska wzięła udział w pięciu kreacjach opartych na koncepcji storytellingu, czyli krótkich historii, w których główną rolę gra aktorka. W spotach Link4 z przymrużeniem oka prezentuje ofertę ochrony ubezpieczeniowej na wypadek trudnych do przewidzenia sytuacji, które mogą spotkać każdego.
Kreację przygotowała agencja Brasil. Spoty w reżyserii Pawła Łukomskiego wyprodukował dom produkcyjny F25. Kampania realizowana jest w serwisach internetowych i w mediach społecznościowych. Reklamy powstały w dwóch formatach: horyzontalnym (dla użytkowników desktopów) i wertykalnym (mobile).
(IKO, 07.04.2020)