Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 07, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polska Metropolia Warszawska" w lutym ze wzrostem sprzedaży

Z 25 dzienników regionalnych w lutym sprzedaż poprawił tylko jeden

„Gazeta Pomorska” pozostaje liderem sprzedaży wśród dzienników regionalnych. W lutym sprzedaż poprawiła jedynie „Polska Metropolia Warszawska”.

Średnia sprzedaż ogółem dziennika „Polska Metropolia Warszawska” wyniosła w lutym 2931 egz. i była wyższa o 20,67 proc. w porównaniu z lutym 2019 roku.

W pierwszej piątce zestawienia znalazły się: „Gazeta Pomorska” - 23 534 egz. (spadek o 10,49 proc.), „Dziennik Zachodni” - 17 430 egz. (spadek o 20,22 proc.), „Głos Wielkopolski” - 16 439 egz. (spadek o 13,51 proc.), „Express Ilustrowany” - 12 381 egz. (spadek o 17,83 proc.) i „Głos - Dziennik Pomorza” - 11 156 egz. (spadek o 15,29 proc.). Wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.

Galeria: AD WO/MAN 2019 - fotogaleria

(PAZ, 07.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.