"Polska Metropolia Warszawska" w lutym ze wzrostem sprzedaży
Z 25 dzienników regionalnych w lutym sprzedaż poprawił tylko jeden
„Gazeta Pomorska” pozostaje liderem sprzedaży wśród dzienników regionalnych. W lutym sprzedaż poprawiła jedynie „Polska Metropolia Warszawska”.
Średnia sprzedaż ogółem dziennika „Polska Metropolia Warszawska” wyniosła w lutym 2931 egz. i była wyższa o 20,67 proc. w porównaniu z lutym 2019 roku.
W pierwszej piątce zestawienia znalazły się: „Gazeta Pomorska” - 23 534 egz. (spadek o 10,49 proc.), „Dziennik Zachodni” - 17 430 egz. (spadek o 20,22 proc.), „Głos Wielkopolski” - 16 439 egz. (spadek o 13,51 proc.), „Express Ilustrowany” - 12 381 egz. (spadek o 17,83 proc.) i „Głos - Dziennik Pomorza” - 11 156 egz. (spadek o 15,29 proc.). Wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa, audyt ZKDP.
(PAZ, 07.04.2020)