Ponad 3 mln zł na walkę z koronawirusem dzięki "Reklamie na ratunek" Polsatu
Środki z bloku "Reklama na ratunek" zostaną przekazane najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom (fot. materiały prasowe)
Dzięki "Reklamie na ratunek - razem w walce z koronawirusem", specjalnemu blokowi reklamowemu w Polsacie, zebrano ponad 3 mln zł.
Polsat blok "Reklama na ratunek" pokazał w czwartek 2 kwietnia o 18.45, przed "Wydarzeniami". Przyciągnął on do stacji średnio 5,94 mln widzów. 2,48 mln zł zebranej kwoty pochodzić będzie od reklamodawców, pozostałe ponad 0,5 mln zł dołoży Telewizja Polsat.
W akcję zaangażowały się: Allegro, Carrefour Polska, Cinkciarz.pl, Cyfrowy Polsat, HBO Polska, ING Bank Śląski, Kaufland Polska, Sokołów, mBank, Netia, Oponeo.pl, P4, PKO BP, Polkomtel, Orlen, Hasco Lek, Sandoz Polska, Santander Bank Polska, Tarczyński, Totalizator Sportowy, USP Zdrowie, Zakłady Tłuszczowe Kruszwica, Żabka Polska.
Za pośrednictwem Fundacji Polsat środki zostaną przekazane najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią koronawirusa.
(KOZ, 06.04.2020)