Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki słuchalności w pierwszym kwartale. RMF FM, Radio Zet, Trójka  |  Przejście z Radia Złote Przeboje do Radia Szczecin  |  Studio Besta zwiększyło przychody  |  Asta-Net i Pilot WP z nowymi kanałami  |  Siatkówka w naziemnych kanałach Polsatu  |  Towarzystwo Dziennikarskie: "Media lokalne nie miały decydującego wpływu"  |  PKO BP prowadzi rozpoznanie  |  Agencja Tears of Joy  |  Malta Tourism Authority poszukuje  |  Alphabet będzie płacić rodzinie Murdochów  |  Arnaud Lagardere pozwany o sprzeniewierzenie funduszy spółki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 31, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Dorociński został ambasadorem Santander Bank Polska

Marcin Dorociński zachęca do udziału w zbiórce charytatywnej prowadzonej przez bank (screen: YouTube.com/Santander Bank Polska)

Aktor Marcin Dorociński został ambasadorem Santander Bank Polska. Współpracę rozpoczęto od promocji zbiórki pieniędzy, które wesprą szpitale w walce z pandemią koronawirusa.

Na profilu Santander Bank Polska na Facebooku opublikowano nagranie, w którym Marcin Dorociński zachęca do udziału w zbiórce charytatywnej rozpoczętej przez bank i Fundację Santander. Aktor wyjaśnia w nagraniu, że Santander Bank Polska nie tylko podaruje 2 mln zł na rzecz walki z pandemią, ale deklaruje również, że podwoi kwoty wpłacane przez darczyńców i przekaże je na zakup niezbędnego służbom medycznym sprzętu i wyposażenia.

"Decyzję o współpracy z Marcinem podjęliśmy na początku tego roku. Zarówno nam, jak i Marcinowi bardzo zależało, żeby naszą współpracę opierać na wartościach i ideach, które dla banku i dla Marcina są niezwykle ważne, w tym między innymi działanie na rzecz środowiska i szeroko rozumiane zaangażowanie społeczne" – informuje Artur Sikora, dyrektor obszaru komunikacji korporacyjnej i marketingu w Santander Bank Polska.

W marcu ub.r. Marcin Dorociński wystąpił w kampanii Godzina dla Ziemi WWF pod hasłem „Ty też niszczysz swój dom”, w której zwracał uwagę na udział każdego z nas w procesie niszczenia planety.

Galeria: Seriale w kwietniu: premiery i kontynuacje

(IKO, 31.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.