Konkurs kreatywny Cresta Awards wprowadza kategorię COVID-19
Zwycięzcy ogłoszeni będą we wrześniu
Organizatorzy międzynarodowego konkursu kreatywnego Cresta Awards ogłosili, że tegoroczna edycja zostanie powiększona o nową kategorię - COVID-19. Prace zgłaszane w tej kategorii mają być zwolnione z opłat.
Cresta Awards to konkurs, w którym cały proces jest cyfrowy (od zgłoszeń, przez ocenianie, aż po ogłoszenie nagród), dlatego ma być zachowany harmonogram prac: obrady jury lipiec-sierpień, ogłoszenie zwycięzców - wrzesień.
„Przemysł kreatywny odgrywa istotną rolę w informowaniu społeczności i pomaganiu w zmianie zachowań w każdym kraju na świecie - wyjaśnia Alan Page, prezes Cresta. - Niezależnie od tego, czy dzieje się to za pośrednictwem rządowych kampanii komunikacyjnych, czy organizacji z sektora prywatnego, inicjatyw marek, komercyjnych czy non profit, wszędzie widzimy niesamowitą odpowiedź na niespotykane dotąd wyzwanie w zakresie opieki zdrowotnej".
Alan Page podkreśla, że śledzenie kreacji nawiązujących do koronawirusa ma wartość, tworząc archiwum, z którego wszyscy mogą się uczyć. "Musimy to podsumować i odpowiednio docenić to, co powstaje" - dodał.
W miarę pojawiania się zgłoszeń do nowej kategorii Cresta będzie udostępniać i promować wybrane prace.
(AMS, 31.03.2020)