Agata Wojciechowska head of content marketing w agencji FormUp

Agata Wojciechowska z agencją związana jest od czterech lat (fot. materiały prasowe)
Agata Wojciechowska została head of content marketing w agencji FormUp. Zmiany personalne nastąpiły też w dziale performance.
Wojciechowska z agencją związana jest od czterech lat, ostatnio zajmowała stanowiska content specialist. Jako head of content marketing kieruje działem odpowiedzialnym za tworzenie i promowanie treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO.
W dziale performance Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz zostali team leaderami (awansowali ze stanowisk performance specialist) - kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. Z kolei Maciej Kłopotowski, dotychczasowy performance specialist, zmienił zakres kompetencji i objął stanowisko data analyst. Odpowiada za przetwarzanie i analizę big data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data.
(IKO, 30.03.2020)
