Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 30, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Wojciechowska head of content marketing w agencji FormUp

Agata Wojciechowska z agencją związana jest od czterech lat (fot. materiały prasowe)

Agata Wojciechowska została head of content marketing w agencji FormUp. Zmiany personalne nastąpiły też w dziale performance.

Wojciechowska z agencją związana jest od czterech lat, ostatnio zajmowała stanowiska content specialist. Jako head of content marketing kieruje działem odpowiedzialnym za tworzenie i promowanie treści, które wspierają działania mediowe oraz SEO. 

dziale performance Alicja Olejniczak i Patryk Sienkiewicz zostali team leaderami (awansowali ze stanowisk performance specialist) - kierują pracą zespołów klienckich obsługujących kampanie mediowe. Z kolei Maciej Kłopotowski, dotychczasowy performance specialist, zmienił zakres kompetencji i objął stanowisko data analyst. Odpowiada za przetwarzanie i analizę big data w ramach autorskiego systemu monitorowania ROI – FormUp Data. 

Galeria: Seriale w kwietniu: premiery i kontynuacje

(IKO, 30.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.