Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 27, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

5 mln klientów w debiucie Disney+ w siedmiu europejskich krajach

Koncern Disneya spróbuje podbić Europę (screen: YouTube.com/Disney Deutschland)

We wtorek 24 marca Disney+ zadebiutował w siedmiu europejskich krajach. Uruchomienie amerykańskiego serwisu streamingowego w pierwszym dniu wygenerowało 5 mln klientów.

Usługa wystartowała w trakcie epidemii koronawirusa, ale trudno powiedzieć, czy miało to wpływ na liczbę odwiedzających. W listopadzie, gdy serwis w ogóle wchodził na rynek - w USA, Kanadzie, Holandii, a następnie w Australii i Nowej Zelandii - pierwszego dnia miał wynik 10 mln widzów.

Według czwartkowej informacji App Annie, firmy analizującej rynek, we wtorek najwięcej osób zasubskrybowało usługę w Niemczech, następnie w Wielkiej Brytanii, Hiszpanii i Włoszech (wystartowała także w Austrii, Irlandii i Szwajcarii). W ramach debiutu w serwisie pojawiła się m.in. animacja "Epoka lodowcowa 2", której premierę kinową zapowiadano dwa tygodnie później. Disney+ 24 marca miał wystartować także we Francji, ale na wniosek tamtejszego rządu premiera została przełożona na 7 kwietnia. 29 marca miał trafić do Indii, tam prawdopodobnie pojawi się w połowie przyszłego miesiąca.

W grudniu 2019 w USA klienci spędzili średnio 4 godziny i 20 minut w ciągu miesiąca na oglądaniu Netfliksa, 3 godziny i 20 minut oglądając serwis Hulu. Przy najnowszym Disney+ - 3 godziny i 10 minut, co dało produktowi The Walt Disney Company trzecią pozycję w gronie tamtejszych serwisów streamingowych. Według analityków wyniki w USA powinny przełożyć się na Europę, dzięki czemu Disney+ znajdzie się w czołówce serwisów streamingowych w każdym z krajów. Po wtorkowym debiucie ma już w sumie ponad 33 mln subskrypcji.

Galeria: W obiektywie: koronawirus

(MAC, 27.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.