Influencerzy w kampanii #MnieToDotyczy chcą zatrzymać plagę samobójstw

W akcję włączył się m.in. Alan Andersz (screen: YouTube.com/EmiFlesh)
Influencerzy włączyli się w kampanię społeczną #MnieToDotyczy, zainicjowaną i realizowaną przez Karolinę Roztocką.
Kampania ma zwrócić uwagę na problem rosnącej liczby prób samobójczych wśród dzieci i młodzieży, a także uświadomić, że każdy z nas "może przyczynić się do powstrzymania plagi samobójstw". W spocie influencerzy cytują najczęstsze myśli samobójcze i symptomy pogarszającego się stanu psychicznego. Film zawiera apel do widzów, aby nie lekceważyli niepokojących sygnałów u osób ze swojego otoczenia.
W akcję włączyli się: Alan Andersz, Jan Dąbrowski (JDabrowsky), Maria Jeleniewska, Oliwia Kreja (CookieMint), Emilia Królikowska (EmiFlesh), Filip Lato, Karol Osentowski, Aleksandra Pawlik (Alex Mandostyle), Sylwia Przybysz i Justyna Suchanek (Sukanek).
Działania prowadzone są w mediach społecznościowych, na profilach uczestników na platformach YouTube, Tik Tok i Instagram. Za produkcję spotu odpowiada Maciej Lipiński z M. L. Filmz. Na potrzeby kampanii powstały infografiki, które można udostępniać w mediach społecznościowych.
(IKO, 27.03.2020)
