Wydanie specjalne "Glamour" tylko na urządzenia mobilne
Prawie 90 proc. użytkowników Glamour.pl czyta serwis na smartfonach (screen Unicorn.glamour.pl)
Glamour Unicorn to nowy projekt cyfrowy redakcji miesięcznika "Glamour" (Burda Media Polska). Wydanie specjalne dostępne jest wyłącznie na urządzenia mobilne.
Projekt został stworzony wspólnie przez redakcje magazynu "Glamour" i serwisu Glamour.pl. Treści formatu będą aktualizowane co miesiąc, natomiast raz na kwartał zmieniać się będzie motyw przewodni wydania. Tematem pierwszego jest samoakceptacja. W tej edycji bohaterami materiałów są m.in. Red Lipstick Monster (youtuberka Ewa Grzelakowska-Kostoglu), model Radosław Pestka, a także inne osobistości związane marką Converse, która jest partnerem pierwszego wydania Glamour Unicorn, wraz z siecią butików Lilou.
Burda zapewnia, że specjalnie dla tego projektu zostały stworzone dedykowane formaty reklamowe oraz natywne. "Począwszy od wideo e-commerce, przez reklamę audio przy odsłuchach tekstów, podcastach i playlistach. Zamiast zdjęć i packshotów – prezentacja produktów opiera się o animacje, ilustracje i formaty wideo" - wyjaśnia wydawnictwo w komunikacie. Zgodnie z deklaracjami formaty mają dawać możliwość personalizacji i zaawansowanego targetowania.
Jak wynika z danych Gemius/PBI, serwis Glamour.pl w grudniu miał 0,67 mln użytkowników.
(MNI, 26.03.2020)