Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Pisma objęte finansowym wsparciem Instytutu Książki  |  UniCredit szuka agencji PR  |  Oglądalność programu "Twoja twarz brzmi znajomo" w Polsacie  |  Zespół Globalnej Redakcji Graficznej przeniesiony  |  Widownia "The Voice of Poland" w TVP 2  |  Polsat w tym roku bez premiery  |  Serial dokumentalny "Rolniczki"  |  Dyrektorka ds. rozwoju biznesu i sprzedaży w PMPG Polskie Media  |  Orlen zaprosił agencje  |  Havas Warsaw pracuje  |  PHD wygrywa przetarg  |  Resort rozwoju ma 2,9 mln zł na kampanię  |  PARP poszukuje  |  Saatchi & Saatchi zrealizowała  |  Canal+ po przejęciu MultiChoice ma podwoić zaangażowanie w Afryce  |  Rozpoczął się proces przeciwko Google o utrzymywanie monopolu  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Mariusz Szuster na nowym stanowisku w Grupie ZPR Media

Mariusz Szuster jest związany z Grupą ZPR Media od 2000 roku (fot. materiały prasowe)

Mariusz Szuster objął nowo utworzone stanowisko dyrektora generalnego grupy radiowej w ZPR Media.

Odpowiada za realizację celów operacyjnych we wszystkich obszarach, obejmujących działalność radiową w Grupie ZPR Media. Podlega bezpośrednio zarządowi spółki Time SA.

Mariusz Szuster związany jest z Grupą ZPR Media od 2000 roku. W 2011 roku objął stanowisko zastępcy dyrektora krajowego sprzedaży bezpośredniej i odpowiadał za koordynację sprzedaży lokalnej w ramach produktów radiowych grupy. Od maja 2017 roku, jako zastępca dyrektora handlowego radia, zarządzał również zespołem sprzedażowym w Warszawie.

Time SA jest brokerem Radia Eska, Radia Wawa, Radia Vox FM, Eski Rock i Radia Plus, wydawcą prasy (m.in. "Super Express", "Murator", "M Jak Mieszkanie") i serwisów internetowych.

Galeria: W obiektywie: koronawirus

(KOZ, 26.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.