Radio Eska podwyższa ceny reklam

2 października zdrożeją reklamy w stacjach Grupy Radiowej Time (Zjednoczone Przedsiębiorstwa Rozrywkowe SA).
Sobotni cennik sieciowy, obejmujący sieci Eska, Eska Rock i Radio Toruń 96,7 Gold FM, podrożeje średnio 7 proc., niedzielny – o 5 proc. W stacjach lokalnych wzrost cen wyniesie: od poniedziałku do piątku – średnio 15 proc., w sobotę i niedzielę – średnio 10 proc. Najdroższy 30-sekundowy spot w sieci, emitowany w godz. 8-9 w dni powszednie, kosztować ma 6,3 tys. zł (dotychczas 5,5 tys. zł, ceny netto). Podwyżce towarzyszy promocja: kampanie zakupione do końca września i trwające do końca października sprzedawane będą według dotychczasowego cennika. Nadawca uzasadnia podwyżkę wysokim zainteresowaniem klientów oraz umacnianiem się pozycji sieci na rynku. Eska zostanie wkrótce powiększona o kolejne dwie stacje: w Tarnowie i Inowrocławiu. Udział w rynku ogólnopolskim sieci Radio Eska wynosi 8,3 proc., a całej Grupy Time – 8,6 proc. (VI – VIII 2006, Radio Track, MillwardBrown SMG/KRC).(KRZ, 14.09.2006)
