Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zatrudnienie w nowej Telewizji Polskiej  |  Podsumowania roku i prognozy na 2025 w social mediach  |  Dyrektor strategiczny WP brand studio  |  Aplan Media będzie promować  |  Rozstanie z Polskim Radiem  |  Dziennikarz dołącza do Xyz.pl  |  Multipleks Telewizji TVT z Rybnika bez kanałów TVS i Kabaret TV  |  Oglądalność serialu "Królowie" w TVP 1  |  Nowy format wideo w Biznesinfo.pl  |  Odejście z radia Eska Rock  |  Tygodnik "Piłka Nożna" w nowym formacie  |  Serial komediowy Polsatu  |  Radio Kraków z programem o psychologii  |  Z Zenith do Altavia Kamikaze + K2  |  Agencja Harbingers  |  Papaya Roster  |  Salestube ze specjalizacją  |  Wydawca "Daily Mail" zapowiada zwolnienie ok. 100 osób  |  X Elona Muska dołącza kolejne firmy do pozwu antymonopolowego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łomża w nowej komunikacji podkreśla jakość i regionalny charakter piwa

Kampania potrwa do września (screen: YouTube.com/Piwo Łomża)

Van Pur SA rozpoczyna kampanię reklamową marki Łomża, realizowaną pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”.

W nowej kampanii marka przypomina o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości swoich produktów, a także składa deklarację – nawet gdyby w Łomży miały miejsce najbardziej niezwykłe rzeczy, to i tak piwo będzie wciąż tym, z czego miasto słynie. Łomża w nowych reklamach promuje swój sztandarowy produkt - Łomża Jasne.

W drugiej połowie roku planowana jest kolejna odsłona kampanii marki, a także intensywne działania w kanałach digital ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.

Strategię komunikacji i kreację w kanałach ATL oraz digital stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania potrwa do września.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 23.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.