Łomża w nowej komunikacji podkreśla jakość i regionalny charakter piwa
Kampania potrwa do września (screen: YouTube.com/Piwo Łomża)
Van Pur SA rozpoczyna kampanię reklamową marki Łomża, realizowaną pod hasłem „Łomża. Znani z piwa”.
W nowej kampanii marka przypomina o swoim regionalnym charakterze i wysokiej jakości swoich produktów, a także składa deklarację – nawet gdyby w Łomży miały miejsce najbardziej niezwykłe rzeczy, to i tak piwo będzie wciąż tym, z czego miasto słynie. Łomża w nowych reklamach promuje swój sztandarowy produkt - Łomża Jasne.
W drugiej połowie roku planowana jest kolejna odsłona kampanii marki, a także intensywne działania w kanałach digital ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych.
Strategię komunikacji i kreację w kanałach ATL oraz digital stworzyła agencja reklamowa MullenLowe Warsaw. Media kupił i zaplanował dom mediowy MediaCom. Materiały POS opracowała agencja brandingowa InVitro. Kampania potrwa do września.
(AMS, 23.03.2020)