Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 23, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa K2 Internet zamknęła 2019 rok stratą

Ostateczne wyniki finansowe za 2019 rok spółka opublikuje 3 kwietnia

Grupa kapitałowa K2 Internet w 2019 roku miała 109,7 mln zł przychodów ze sprzedaży usług (wzrost o 0,8 proc. w stosunku do 2018 roku) – wynika z danych szacunkowych firmy.

Wynik EBITDA Grupy K2 Internet wyniósł 6,2 mln zł (spadek o 22,5 proc.), a strata operacyjna wyniosła 1,4 mln zł (rok wcześniej EBIT była na plusie - 3 mln zł). Przede wszystkim wynik pogorszył segment agencyjny. „Ponadto w omawianym okresie wpływ na wynik skonsolidowany Grupy miało ujęcie 1 mln zł kosztów programów opcyjnych dla członków kierownictwa spółek zależnych Fabrity i Oktawave oraz odpis na trwałą utratę wartości w kwocie 0,3 mln dotyczących wartości niematerialnych i prawnych” - podaje firma w komunikacie.

Spółka podała, że w związku z epidemią koronawirusa istnieje ryzyko spadku sprzedaży w 2020 roku, co przełoży się na gorsze wyniki finansowe.

W sierpniu 2019 roku z funkcji prezesa zarządu spółki zrezygnował Tomasz Tomczyk. Od tego czasu obowiązki prezesa pełnił Janusz Żebrowski, wiceprzewodniczący rady nadzorczej K2 Internet. W połowie grudnia 2019 roku poinformowano, że prezesem Grupy K2 zostanie Paweł Wujec (stanowisko objął 1 lutego 2020 roku). Wraz z końcem ubiegłego roku z firmą rozstał się Rafał Ciszewski, wiceprezes zarządu i jednocześnie prezes K2 Precise.

Poza agencją K2 i agencją K2 Precise w strukturach grupy funkcjonuje software house Fabrity, usługodawca chmurowy Oktawave i K2Bots.AI – dostawca chatbotów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 23.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.