Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Amerykański "Playboy" zamyka papierowy magazyn

Magazyn "Playboy" został założony przez Hugh Hefnera w 1953 roku

"Playboy", jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie amerykańskich magazynów ogłosił, że po 66 latach zamyka cykliczną wersję drukowaną. Numer wiosenny będzie ostatnim w 2020 roku. Pozostanie wersja cyfrowa i ewentualne wydania specjalne, ale te nie są planowane na ten rok.

W oświadczeniu Ben Kohn, CEO Playboy Enterprises, napisał, że decyzja o zaprzestaniu drukowania magazynu - w związku z trudnościami typowymi dla prasy drukowanej - została przyspieszona przez kryzys spowodowany epidemią koronawirusa. - W wersji internetowej znajdą się wszystkie najbardziej popularne materiały "Playboya", z wywiadami czy zdjęciami naszych Playmate - oświadczył.

Magazyn "Playboy" został założony przez Hugh Hefnera w 1953 roku i od tego czasu stał się globalną marką obejmującą m.in. programy telewizyjne i wydarzenia organizowane pod tą marką. Publikował prace wielu uznanych autorów, ale popularność zdobył dzięki rozkładówkom roznegliżowanych kobiet. W 2016 roku magazyn eksperymentalnie zrezygnował z nagich zdjęć, ponieważ pornografia internetowa była pod tym względem zbyt silną konkurencją. W lutym 2017 nagie zdjęcia zostały przywrócone. Z końcem 2019 roku przestano wydawać m.in. polską wersję "Playboya".  

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MAC, 20.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.