Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 20, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosło zainteresowanie serwisami VoD

Player notuje znaczący przyrost liczby transakcji płatnych (screen Player.pl)

Internauci w ostatnich dniach chętniej korzystają z serwisów wideo na żądanie - przyznają właściciele tych platform.

- Jest znaczący wzrost w TVP VoD - przyznaje Kuba Sufin, dyrektor Ośrodka Kanałów i Serwisów Internetowych Telewizji Polskiej. - Największy był w ostatnią niedzielę: o 40 procent względem poprzedniej niedzieli - wskazuje.

Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN Discovery Polska odpowiedzialny za obszar digital, opowiada, że w ciągu ostatniego tygodnia Player odnotował "wyraźny wzrost ruchu". - Wszyscy, którzy do nas przychodzą, korzystają z Player.pl bardziej intensywnie. Obserwujemy także znaczący przyrost liczby transakcji płatnych - wyjaśnia Maciejowski. Nowi klienci najchętniej kupują najtańsze pakiety: Start i Start Extra.

Większe zainteresowanie serwisami wideo obserwują także inni gracze. - Mogę potwierdzić, że rzeczywiście w ostatnich dniach obserwujemy zwiększoną aktywność widzów HBO Go - informuje Agnieszka Niburska, wicedyrektor marketingu HBO Polska. Olga Zomer, rzeczniczka Cyfrowego Polsatu (właściciela Ipli), stwierdza natomiast: - Widzimy wzrost oglądalności w takich kategoriach, jak seriale, filmy, wiedza i newsy.

Spośród serwisów VoD w lutym najwięcej internautów odwiedziło stronę Netflix.com (4,38 mln; badanie PBI/Gemius). Według szacunków Ampere Analysis - opublikowanych przez Screenlovers.pl - na koniec pierwszego półrocza 2019 roku najwięcej subskrybentów miała Ipla - 1,22 mln. Prezes TVN Disovery Polska Piotr Korycki ujawnił "Presserwisowi", że na koniec 2019 roku Player miał blisko 300 tys. subskrybentów.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, PAZ, 20.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.