Część klientów anulowała wykupione kampanie reklamowe w TVP

W kwietniowym cenniku TVP najdroższe są seriale (fot. Piotr Molecki/East News)
Do 92,3 tys. zł dochodzą ceny reklam w kwietniowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej. Jak informuje dyrektor biura reklamy TVP Ewelina Czuba, część klientów w obecnej sytuacji anuluje kampanie.
92,3 tys. zł trzeba zapłacić za najdroższy, 30-sekundowy spot przy emitowanym w TVP 2 serialu "M jak miłość". To o 17,9 proc. więcej, niż w kwietniu 2019 roku.
W kwietniowym cenniku TVP wysoko wyceniono także dwa seriale emitowane po "M jak miłość": "O mnie się nie martw" w poniedziałki (przed rokiem w piątki o 20.45) i "Echo serca" we wtorki (rok temu pokazywany w TVP 1). Ceny spotów przy "O mnie się nie martw" sięgają 60,4 tys. zł (wzrost o 117,3 proc.), a przy "Echu serca" - 57,7 tys. zł (wzrost o 292,5 proc.).
Według Eweliny Czuby, dyrektor biura reklamy TVP, obecna sytuacja jest dynamiczna i w tym momencie trudna do jednoznacznej oceny. - Cześć reklamodawców z uwagi na zawieszenie sprzedaży anuluje kampanie. Zasadnicza większość kampanii jest kontynuowana. Mamy też klientów, którzy zwiększają, intensyfikują działania komunikacyjne - informuje Czuba. - Od kilku reklamodawców otrzymaliśmy zapowiedź zmiany kreacji. Według zapowiedzi zamierzają oni kierować ruch do sklepów internetowych, a nie wyłącznie do tradycyjnych sieci sprzedaży - dodaje.
(KOZ, 18.03.2020)
