Fundacja Rak’n’Roll i marka Sofix stworzyli buty KAERESY
Wystartowała jednoprocentowa kampania Fundacji Rak’n’Roll – „Niosą Nas Wasze KAERESY” (screen: YouTube.com/ Fundacja Rak'n'Roll)
Fundacja Rak’n’Roll wchodzi do świata mody i streetwearu, nawiązując współpracę z marką butów Sofix.
Efektem współpracy są buty, których nazwa ma przypominać o numerze KRS Fundacji."Połączyliśmy kampanię jednoprocentową ze streetwearem i stworzyliśmy specjalne buty KAERESY 0000 338 803, tak aby numer KRS mógł dotrzeć do jak największej liczby osób" – tłumaczy Rafał Ryś, associate creative director w Saatchi & Saatchi.
Premiera butów odbędzie się online w wydarzeniu na Facebooku. Czerwone sofiksy z limitowanej serii wkrótce będzie można kupić na stronie www.sofix.pl, a kilka par trafi do influencerów. W kampanię Rak’n’Rolla zaangażowali się również Fisz Emade Tworzywo – na potrzeby akcji przearanżowali zwrotkę jednego ze swoich utworów, a efekt pojawi się w mediach społecznościowych.
W ramach akcji studio Photoby zrealizowało sesję zdjęciową i wideo. Autorem zdjęć z podopiecznymi Fundacji jest Jan Kriwol, a autorem sesji produktowej i wideo produktowego - Maciej Miloch. Kampania będzie obecna w digitalu, social mediach oraz w przestrzeni miejskiej.
Projekt współtworzą Fundacja Rak’n’Roll i marka Sofix oraz Saatchi & Saatchi (pomysł i kreacja), Publicis Consultants (PR), Performics (marketing efektywnościowy), Starcom (planowanie i zakup mediów) i Prodigious (materiały BTL i wideo).
(AMS, 17.03.2020)