Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Marzec 16, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Krysztofczyk przeszła z Synertime do sztabu Szymona Hołowni

Barbara Krysztofczyk to strateg komunikacji i trener medialny (fot. materiały prasowe)

Z początkiem marca Barbara Krysztofczyk dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni. Poprowadzi zespół mediowo-informacyjny jako szefowa PR kampanii kandydata na prezydenta RP. Dotąd była związana z agencją Synertime.

Krysztofczyk w sztabie Hołowni zajmie się strategią mediową i polityką informacyjną. W związku z nową funkcją odstąpiła od wszystkich dotychczasowych zadań związanych z pracą w Synertime, pozostaje jednak właścicielką 50 proc. udziałów agencji.

W sztabie są oprócz niej Jacek Cichocki (szef sztabu), Michał Kobosko (pełnomocnik wyborczy) i Stanisław Zakroczymski (koordynator programowy). Szefową komunikacji jest natomiast Olga Adamkiewicz, która na rzecz Hołowni w połowie lutego opuściła agencję Brand New Galaxy.

Barbara Krysztofczyk to strateg komunikacji i trener medialny, do niedawna prezes zarządu Synertime - agencji PR, której jest współwłaścicielką.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 16.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.