Barbara Krysztofczyk przeszła z Synertime do sztabu Szymona Hołowni
Barbara Krysztofczyk to strateg komunikacji i trener medialny (fot. materiały prasowe)
Z początkiem marca Barbara Krysztofczyk dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni. Poprowadzi zespół mediowo-informacyjny jako szefowa PR kampanii kandydata na prezydenta RP. Dotąd była związana z agencją Synertime.
Krysztofczyk w sztabie Hołowni zajmie się strategią mediową i polityką informacyjną. W związku z nową funkcją odstąpiła od wszystkich dotychczasowych zadań związanych z pracą w Synertime, pozostaje jednak właścicielką 50 proc. udziałów agencji.
W sztabie są oprócz niej Jacek Cichocki (szef sztabu), Michał Kobosko (pełnomocnik wyborczy) i Stanisław Zakroczymski (koordynator programowy). Szefową komunikacji jest natomiast Olga Adamkiewicz, która na rzecz Hołowni w połowie lutego opuściła agencję Brand New Galaxy.
Barbara Krysztofczyk to strateg komunikacji i trener medialny, do niedawna prezes zarządu Synertime - agencji PR, której jest współwłaścicielką.
(MNI, 16.03.2020)