CNN rusza z kampanią na temat współczesnego niewolnictwa
To już czwarta edycja akcji (fot. materiały prasowe)
CNN rozpoczyna dziś adresowaną do młodych ludzi kampanię #MyFreedomDay w celu zwiększania świadomości na temat współczesnego niewolnictwa.
To już czwarta edycja akcji. Chęć udziału zadeklarowały tysiące osób ze szkół i społeczności lokalnych z ponad stu krajów. Akcja ma zwrócić uwagę na problem 40 mln ludzi pozostających w niewoli. CNN w ramach akcji zadaje pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?” i zachęca młodych do podzielenia się odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.
Materiały zostaną dziś opublikowane na CNN.com/myfreedom oraz na profilach społecznościowych stacji. Ponadto korespondenci CNN będą prowadzić relacje na żywo ze szkół w Azji, Afryce, Europie i Ameryce Północnej. CNN International przygotuje też specjalne programy prezentujące aktywność i wydarzenia organizowane przez uczniów, a także przesłania i deklaracje celebrytów zaangażowanych w projekt. #MyFreedomDay jest częścią CNN Freedom Project, mającego zwrócić uwagę społeczności międzynarodowej na problem handlu ludźmi i powstrzymanie tego procederu o szacowanej wartości 150 mld dol. rocznie.
(MAC, 11.03.2020)