Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 10, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP po raz pierwszy pokaże Konkurs Chopinowski w 4K

Poprzednią edycję Konkursu Chopinowskiego wygrał Cho Seong-jin z Korei Południowej (screen: YouTube.com/Chopin Institute)

TVP pokaże zaplanowany w dniach od 2 do 23 października w Warszawie XVIII Międzynarodowy Konkurs Chopinowski. Bezpośrednie relacje, po raz pierwszy w jakości 4K, planowane są też na YouTube i w specjalnym serwisie internetowym. 

Producentem sygnału tegorocznego Konkursu Chopinowskiego jest TVP Kultura. Szefowa kanału Kamila Cyz poinformowała, że relacje znajdą się również na antenach głównych TVP i w kanałach tematycznych. TVP VOD zamierza komunikować wydarzenie w serwisie Chopin.tvp.pl, w którym oprócz transmisji znajdą się informacje o uczestnikach i jurorach. TVP będzie współpracować z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina i japońską telewizją NKH przy produkcji filmów dokumentujących konkurs. 

TVP planuje też organizować "Strefy melomana" w różnych miejscach na świecie - m.in. w Tokio czy Nowym Jorku, gdzie popisy pianistów będzie można oglądać na dużych ekranach. Z okazji 210. rocznicy urodzin Fryderyka Chopina w TVP Kultura przypominane są produkcje związane z kompozytorem - spektakle Teatru Telewizji, filmy dokumentalne i fabularne.

Transmisje w internecie i na antenach Polskiego Radia

Konkurs będzie relacjonować Polskie Radio. - Na antenach programu pierwszego, drugiego i trzeciego oraz Radia Chopin zaplanowaliśmy transmisje i retransmisje z koncertów - zapowiedziała Agnieszka Kamińska, szefowa Polskiego Radia. Dwójka, będąca współorganizatorem konkursu zmieni ramówkę, by można było wysłuchać wszystkich konkursowych przesłuchań i koncertów. Stale obecne będzie Radio Chopin.

Narodowy Instytut Fryderyka Chopina przygotował serwis Chopin2020.pl, gdzie znajdą się informacje o uczestnikach, jurorach, aktualności, materiały wideo, zdjęcia i unikatowe archiwalia. Powstaną też aplikacje - mobilna i smart TV.

Wszystkie przesłuchania, wzorem konkursu z 2015 roku, będą transmitowane online, po raz pierwszy w jakości 4K. Oprócz oficjalnego serwisu transmisje będą dostępne na YouTube, na kanale Chopin Institute, który ma 130 tys. subskrypcji i blisko 70 mln wyświetleń. Nowością ma być streaming w technologii VR, dostępny w specjalnej aplikacji. 

Możliwe koncerty bez publiczności

Artur Szklener, dyrektor Instytutu Chopina, odniósł się też do problemów związanych z koronawirusem. - Do eliminacji zakwalifikowaliśmy 164 pianistów. Gdyby okazało się, że większość nie może przyjechać, to w takim przypadku odwołalibyśmy eliminacje. Bierzemy też pod uwagę koncerty bez udziału publiczności - powiedział. 

Mecenasem imprezy jest PKN Orlen. Po raz drugi partnerem głównym został Totalizator Sportowy.

Międzynarodowy Konkurs Pianistyczny im. Fryderyka Chopina to jeden z najstarszych i najbardziej prestiżowych konkursów muzycznych na świecie w klasie fortepianu. Odbywa się co pięć lat w Warszawie, począwszy od roku 1927 (przerwa w latach 1937-1949).

Galeria: Orły 2020

(MAC, 10.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.